Головна

Цікаві миті життя дітей парафії святого Миколая у літньому таборі відпочинку в українських Карпатах

26 липня

Цього дня Cлужбу Божу служив  отець Мирослав Ханенко, якого досі ми не знали, але Богослужіння нам сподобалось. Перший день не був дуже насичений, адже ми тільки освоювалися. І виникло бажання пограти у різні ігри, але спортивного інвентаря ще не було, адже отець Ігор повинен був прибути мікроавтобусом наступного дня разом зі спортивним знаряддям.

Цього дня нас розподілили по кімнатах і куренях. Були три курені. Перший курінь відправився на катехизацію до вихователя  - пані Орести Цембрівської,  другий - до Ганни Шастак, а третій - пішов вправлятись мистецтвом співу до пані Надії Кучеревої. Цього дня ми готували наш концерт для отця Ігорю, адже у нього ювілей - 50 років від дня народження.

27 липня

Наш колектив пішов  оглядати територію. Ми хутко побігли на річку. Там теж відбулась репетиція концерту. Повернувшись у табір, розпочався виступ. Влад Страшинський декламував, звертаючись до отця-пароха Ігоря Онишкевича:

Сердечно зичимо добра багато,

До сотні літ без горя і журби,

Від гір, від сонця, від калини.

Вам благ єдиних з роси й води.

Ігор Качур продовжив вітальні слова:

То ж дай вам Боже сили і здоров'я,

Родину нехай Бог благословить,

Щоб з ваших уст ми чули про Ісуса

У храмі нашому багато літ.

Отець Ігор щиро подякував і,  як завжди він це робить, з усмішкою роздав гостинці.

28 липня

В цей день наш гурт зранку вирушив на річку. Вода була холодна , але прозора. Незважаючи на холодну воду, усі занурились у річку.  Опісля ми  мали цікаві уроки від наших вихователів. Цього дня відбувся ще один похід на річку, на цей раз вода була дуже тепла. Сьогодні у нас була незвичайна вервечка. Це була вервечка біля вогню.

29 липня

Сьогодні ми перший раз здійснили похід в ліс. Ми навіть не могли повірити, що ліс багатий на такі ягоди, на таку чорницю, на таку ожину, на таку малину та інші багатства. Спочатку споживали і велику і маленьку чорницю. А потім у нас вже не було сил їсти її. Після лісу - знову на річку: вода була прекрасна. А ввечері на нас чекала вервечка біля ватри.

30 липня

Цей день не був менш насичений. Ми двічі ходили на річку.

31 липня

1 серпня ми провели у екскурсіях. Зранку за нами приїхав автобус і діти вирушили в подорож. Спершу  відвідали і побачили красивий водоспад у Яремче. Коли наша екскурсія у цьому чудовому містечку завершилась, ми відправились у Буковель. А далі дорого вела аж  на Закарпаття. Дорогою ми споглядали найвищу гору України - Говерлу. Наш автобус прямував в Солотвино на солені озера. Саме тут ми мали змогу поплавати в озері. І саме тут закінчилась наша екскурсія. Ми вирушили до дому.

1 серпня

Сьогодні відповідно до плану, ми знову пішли у ліс. Там, діти знайшли багато ожини. Ніхто навіть не сподівалися, що знайдемо таку велику кількість цих ягід. На цей раз нам було дуже тяжко підніматися, адже гора була стрімкою. Часто робили зупинки. Болото завдавало нам ще більшого клопоту. Коли наш похід закінчився,  всі хотіли відпочити і піти на річку. Покумавшись, вернулися до дому.

2 серпня

В цей день ми пішли  на прощу до церкви пророка Іллі. Наш отець Ігор разом з священнослужителями правив Святу Літургію. По закінченні Божественної Літургії ми поїхали до дому. Відпочивши, вирушили на річку. Закінчився наш день вервечкою.

3 серпня

Цього дня ми ходили двічі на річку і в нас був концерт - представлення куренів. Кожен курінь представляв гасло, назву і пісню. Після концерту, отець Мирослав подарував нам книги Новий Завіт.

У цей день сталася жахлива історія. Хлопці, як завжди пішли за дровами під гору і побачили, що хтось підпалив сухе дерево. Воно повільно горіло. Качур Ігор покликав старших хлопців на допомогу. Масягін Андрій відважно потушив вогонь тому наш колектив і весь ліс вдячний Андрію за його відважний вчинок.

4 серпня

Це був останній повноцінний день і ніч. Усім було сумно, адже завтра покидаємо це чудове місце відпочинку. Ми попрямували на річку вода була холодна, тому мало хто купався, але після обіду всі активно купалися. Вже час іти на вечерю, але декого не можна було витягнути з води.

Вечір. Ось і загорілася остання ватра. Дехто її назвав прощальною. А під вечір усі сиділи біля вогню і просто мовчали.

5 серпня

З ранку ми складали свої речі. Після сніданку -  останній похід на річку, ми його назвали прощальним походом. На річці ми прощалися з горами, з річкою. Хлопці запалили невеличку ватру, посиділи трошки і вирушили назад. Біля дому нас чекав мікроавтобус. Ми закинули свої речі і поїхали до  Івано-Франківська, там ми мали екскурсію по місту. По закінченні екскурсії, ми розмістились у поїзді і під стук коліс пригадували відпочинок, співали пісень, жартували.

Учасники відпочинку щиро дякують Богові, отцеві-пароху Ігореві та усім вихователям за організований для нас відпочинок.

Матеріал підготував учасник відпочинкового табору Ігор Качур інформаційної агенції «Оранта»

катехизм

Молитва св. Папи Івана Павла ІІ за Україну в церкві св. Миколая на Аскольдовій Могилі

«О Всеблагая Діво Маріє, Зарваницька Богородице, дякую Тобі за ласку перебування на київській землі, з якої світло Євангелія поширилося по всій Україні. Тобі, Мати Божа і Мати Церкви, перед Твоєю чудотворною іконою віддаю у руки мою апостольську подорож в Україну.

Пресвята Мати Божа, покрий Твоїм Материнським Покровом усіх християн, чоловіків та жінок доброї волі, які живуть у цій великій країні. Провадь їх до Свого Сина Ісуса, Який для всіх є Дорогою, Правдою і Життям. Амінь».

редакційна колегія

• ПОЖЕРТВА

реквізити парафії для пожертв:

РГ УГКЦ Парафії Св Миколая на Аскольдовій Могилі,

код: 20051904 Ощадбанк АТ,

iban:  UA543226690000026003300218570

Офіційний сайт жіночого вокального ансамблю "Аніма" УГКЦ св. Миколая Чудотворця на Аскольдовій Могилі