Головна

НОВИЙ РОМАН ПРО АВЕЛЯ ТА КАЇНА

«Керівництво  до дії одержала  у Святому Письмі, у «Біблії», де часто наголошується на важких часах , які називаються  «останніми днями» перед Господнім Судом: «Знай же  ти це, що останніми днями настануть тяжкі часи. Будуть бо люди тоді самолюбні, грошолюбні, зарозумілі, горді, богозневажники, батькам неслухняні, невдячні… жорстокі, ненависники добра. Люди лихі та дурисвіти матимуть успіх у злому, зводячи  й зведені бувши». 2-е послання святого апостола Павла до Тимофія. 3. 1-3. 13. «Біблія». (З духовного інтерв’ю  «На полі бою добра і зла» Катерини Пасічної   з журналісткою Іриною Лобовик. Газета «Я.Ти.Ми», 11 вересня 1997 р.)  Новий роман   "Йди, Каїне, в державу  Нод" створено на Оболоні.

На Київській Оболоні  автори духовної праці «Йди, Каїне, в державу Нод» пережили скорботу  під час  створення  художніх образів батька Адама  та  матері Єви у скорботі, сердечні  болі через глибокі страждання  у похоронах   в роду Адама і Єви.

Орієнтуючись  на теорію літератури, вчення про «місце дії»  у драмі, трагедія «Йди, Каїне, в державу Нод»   відбувається  у небесах, у Небесному Царстві, в якому лунає  із священних небес Святий Голос Бога любові,  має енергійне повеління  грішному Каїну  творити добру роботу, Божу практику:

«Бог  Всевишній  прийшов  з   плодами, -

Для   людей   у  країні   НОД. Де  ж  ти,  Каїне?  В  злобі  Каїн,

Рви  осот  із  усіх  окраїн! Ти  заснуй працьовитий  народ!»

У трагедії «Йди, Каїне, в державу  Нод» використано  біблейські вчення   із Священних  Книг: «Буття», 4, Послання до римлян святого апостола Павла, глави 3,8  про життя в дусі,  теорії  французької  літератури, культури,  працю Ніколи Буало «Мистецтво поетичне» ХУІІІ  ст..  про  єдність часу, місця, дії  у класичній драмі,  філософію французького  мислителя-персоналіста Е.Муньє  з працею «Введение  в экзистенциализмы»  про те, що філософія життя допускає  крайнощі  в ідеях (А.Радугин, «Философия», Москва, «Центр», 2001).  Втілено філософське явище дедукцію:  проголошено фінал про Суд  над убивцею  свого брата Авеля – Каїном – на початку  трагедії, а потім ведеться художнє, психоаналітичне  розслідування, яким чином герої дожилися  до  похорону  Авеля  у роду Адама  і Єви. Автори висловлюють почуття вдячності прогресивним  священикам, отцеві Вячеславу ДОБРИДЕНЬ,  отцеві МИКОЛАЮ  із Української Православної Святої Церкви Святого Пророка Іллі.

Катерина Пасічна

катехизм

Молитва св. Папи Івана Павла ІІ за Україну в церкві св. Миколая на Аскольдовій Могилі

«О Всеблагая Діво Маріє, Зарваницька Богородице, дякую Тобі за ласку перебування на київській землі, з якої світло Євангелія поширилося по всій Україні. Тобі, Мати Божа і Мати Церкви, перед Твоєю чудотворною іконою віддаю у руки мою апостольську подорож в Україну.

Пресвята Мати Божа, покрий Твоїм Материнським Покровом усіх християн, чоловіків та жінок доброї волі, які живуть у цій великій країні. Провадь їх до Свого Сина Ісуса, Який для всіх є Дорогою, Правдою і Життям. Амінь».

редакційна колегія




http://askoldova-mohyla.org/uk/

 

Офіційний сайт жіночого вокального ансамблю "Аніма" УГКЦ св. Миколая Чудотворця на Аскольдовій Могилі

 http://anima.askoldova-mohyla.org/