Християнське вчення
Католицький Народний Катехизм
Неділя, 17 травня 2009, 23:32
ВІРА
Боже провидіння
Провидінням Божим називаємо утримання світу і керівництво ним.
Про жодну правду св. Письмо не говорить так часто, як про Провидіння Боже.
Бог утримує світ, тобто забезпечує існування всього живого.
Add a commentКатолицький Народний Катехизм
Субота, 09 травня 2009, 09:39
ВІРА
Створення Світу
Історію створення світу подає нам Мойсей на початку св. Письма.
Розповідь Мойсея не є байкою, вона опирається на правді. Мойсей був просвітлений Св. Духом, слова, які він записав, є Божими. Можливо, що Бог в об'явленні представив Адамові або самому Мойсееві історію створення в образах. Розповідь Мойсея в усьому відповідає результатам досліджень природничих наук. Дослідження земної кори показують, що органічний світ виник саме так, як розповідає Мойсей. Усі найвідоміші дослідники природи дивувалися, читаючи докладну історію створення, яка з'явилася за 3000 років до приходу на Землю Ісуса Христа.
Add a commentКатолицький Народний Катехизм
Неділя, 03 травня 2009, 19:06
ВІРА
Пресвята Трійця
Пропустивши сонячний промінь через тригранний шматок скла (призму), отримаємо три кольори: синій, жовтий і червоний. Чим у білому світлі сонця є трибарвне світло, тим є три Божі особи в однім Божім Єстві. Під час хрещення Ісуса Христа явилися усі три особи: Бог-Отець через голос з неба, Бог-Син через хрещення, і Бог-Дух Святий у вигляді голуба (Мат. З, 16).
Add a commentКатолицький Народний Катехизм
Неділя, 26 квітня 2009, 19:14
ВІРА
Божі властивості
Ми приписуємо Богові різні властивості, бо Божа досконалість відбивається у створіннях по-різному.
Сонце сходить часом червоно, часом блідо, проте сила Сонця завжди одна і та ж, тільки випари з землі, які знаходяться між сонцем і нашим оком, надають сонцю різних барв. Так і з Богом. Досконалість Божа завжди нескінченна, єдина, незмінна, але діла Його виявляють нам цю досконалість по-різному (св. Франс. Сал.). Коли ми оглядаємо краєвид з різних сторін, то бачимо його по-різному, хоч насправді він є той самий. Отже, властивості Божі - це різні сторони однієї і тієї ж неподільної Божої досконалості або Єства. Тому окремі властивості є рівнозначні, доброта є одночасно всемогутністю, всемогутність мудрістю, мудрість справедливістю і т. д. Слід говорити: Бог є всемогутністю, вічністю, мудрістю, а не Бог має всемогутність, вічність, мудрість і т. д.
Add a commentІкона "Зшестя в ад"
Вівторок, 21 квітня 2009, 08:43
У традиційній іконографії Христової Церкви іконою Воскресіння є ікона Зшестя в ад, про яке іде мова у богослужіннях Великої суботи: «сьогодні ад викликує стогнучи: я не повинен був прийняти Людину, народжену з Марії. Він прибув і знищив мою силу. Він розбив залізну браму, і як Бог воскресив душі, які я колись тримав».
Ікона Зшестя в ад представляє Христа в ту мить, коли Він, Всемогутній визволяє наших прародичів. Ісус входить у царство князя темряви - диявола, який тримає в неволі Адама і його нащадків та дарує їм вічне життя. Гріхопадіння Адама і Єви розірвало зв'язок людства з Богом. Христос, у своїй особі з'єднавши Бога і людину, поновив цей зв'язок. Своїм сходженням в ад, дарував усім праведникам життя вічне, відкрив двері Царства Небесного, бо Він Господь усього: «Я - Альфа і Омега, початок і кінець - говорить Господь Бог, хто є і хто був і хто приходить, Вседержитель... Я перший і останній, і живий, і стався мертвий, і от - я живий на віки вічні; і маю ключі смерті й аду» (Од. 1, 8-18).
Add a commentБільше статей...
Сторінка 112 з 117